مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 11:362023-08-21اقتصادي

برخورد تعزیرات با مشاوران املاک متخلف


وزیر دادگستری درباره برخورد تعزیرات با مشاوران املاک متخلف گفت: قیمت املاک به صورت سرسام آور افزایش یافته و البته نمی خواهیم مقصر را مشاوران املاک بدانیم زیرا در این صنف کاسبان بسیار منصف هم هستند که شرایط را برای طرفین معامله جهت انجام معامله عادلانه .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، امین   حسین رحیمی؛ وزیر دادگستری اظهار کرد: مطابق قانون، وزارت دادگستری وظیفه حمایت از اطفال و نوجوانان را به عهده دارد و سال گذشته علی رغم همه تلاش ها نمره خود را در زمینه حمایت از کودکان منفی اعلام کردم و قول داده بودم که امسال این وضعیت بهبود یابد که اقدامات بسیاری در زمینه حمایت از کودکان انجام شده است.

وی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که کودکان به ویژه کودکان بدسرپرست و بی سرپرست داشتند، در مورد نحوه نگهداری آنها است که مطابق قانون تا پیش از این اگر کودکی بی سرپرست یا بدسرپرست بود بهزیستی این کودک را در یکی از مراکز خود یا مؤسسات دارای مجوز نگهداری می کرد.

رحیمی با اشاره به پیچیدگی های مقررات مربوط به فرزندخواندگی افزود: بسیاری از خانواده های متقاضی فرزندخواندگی وضعیت مطلوبی دارند اما به عنوان مثال امکان اینکه یک ملک را به نام کودک ثبت کنند ندارند؛ بنابراین به دنبال این بودیم که کودکان را از ابتدا به طور موقت به خانواده های متقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد تعزیرات با مشاوران املاک متخلف

برخورد تعزیرات با مشاوران املاک متخلف