مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 19:252023-08-17اقتصادي

استقبال از سرمایه گذاران برای حضور در 7 منطقه نمونه گردشگری نیر


رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نیر گفت: هفت منطقه نمونه گردشگری در شهرستان نیر وجود دارد که ما از حضور سرمایه گذاران در این منطقه استقبال می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد صلحی عصر پنجشنبه در جریان بازدید مسئولان استانی از ظرفیت های گردشگری نیر اظهار کرد: این مناطق نمونه گردشگری مصوب سال 86 است و اکثر این مناطق فعال شده و ما تلاش می کنیم تا با همراهی سرمایه گذاران مناطق گردشگری این شهرستان را به نقطه مطلوب فعالیت های اقتصادی و درآمدزایی به نفع منطقه تغییر دهیم.

وی یکی از این مناطق را بولاغلار معروف به 40 چشمه اعلام کرد و گفت: اولین شهرک تخصصی آب نیز در شهرستان نیر راه اندازی شده و واحدهای تولیدی متنوع آب معدنی در این منطقه مستقر بوده و تولید و عرضه آب معدنی را انجام می دهند.

رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نیر از ثبت 120 اثر تاریخی و جاذبه گردشگری این شهرستان در فهرست آثار ملی خبر داد و تصریح کرد: مهمترین اثر تاریخی در شهرستان نیر کاروانسرای شاه عباس است که تلاش می کنیم با مرمت و بازسازی این کاروانسرا آن را در ردیف آثار جهانی به ثبت برسانیم.

صلحی ضرورت احیای غار گلستان، اباذر و منطقه تاریخی سنگر نظامی در مسیر نیر – سراب را از دیگر برنامه ها و رویکردهای میراث فرهنگی شهرستان با حمایت مسئو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از سرمایه گذاران برای حضور در 7 منطقه نمونه گردشگری نیر

استقبال از سرمایه گذاران برای حضور در 7 منطقه نمونه گردشگری نیر