مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 10:552023-08-07سياسي

قالیباف: اصلاحیه طرح بیمه کارگران ساختمانی به زودی در صحن بررسی می شود


رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده شاهین شهر گفت: موضوع بیمه کارگران ساختمانی در حال حاضر هم مشکل مردم برای گرفتن پروانه و هم مشکل کارگران است.

- حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 16 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری با استناد به بند 11 ماده 22 آیین نامه داخلی مجلس درخصوص بیمه کارگران ساختمانی تذکری عنوان کرد: در حال حاضر 5 ماه از سال گذشته و در این زمینه هیچ تعیین تکلیفی صورت نگرفته است.

در سراسر کشور به همه نمایندگان عنوان می کنند که این وضعیت به کجا رسید؟ نماینده مردم شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: موضوع دیگر بحث مربوط به آزمون سراسری است که گزارش طرح یک فوریتی در این خصوص آماده بوده و مدت هاست در نوبت رسیدگی صحن علنی مجلس قرار دارد یا این طرح را رد کنید یا مصوب، تا دانش آموزان و متقاضیان کنکور تکلیف خود را بدانند.

وی همچنین با استناد به اصل 81 قانون اساسی در اخطاری تصریح کرد: در این اصل بیان شده که دادن امتیاز برای تشکیل شرکت ها و موسسات در امور تجاری و صنعتی و معادن برای افرادی غیرایرانی مطلقاً ممنوع است.

شاید اسماً این اتفاق نیفتاده باشد، ولی همه جای کشور بحث اتباع خارجی مطرح است و این چند میلیونی که نمی خواهم عدد آن را اینجا ذکر کنم، در حال مسلط شدن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: اصلاحیه طرح بیمه کارگران ساختمانی به زودی در صحن بررسی می شود

قالیباف: اصلاحیه طرح بیمه کارگران ساختمانی به زودی در صحن بررسی می شود