مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 15:102023-08-16اقتصادي

برای مدیریت بحران آب، حرکت به سمت سیستم آبیاری نوین در دستور کار است


مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان جهت مدیریت بحران آب حرکت به سمت سیستم آبیاری نوین بخصوص تیپ در دستور کار می باشد.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان جهت مدیریت بحران آب حرکت به سمت سیستم آبیاری نوین بخصوص تیپ در دستور کار می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صمد بهزاد 25 مرداد در جریان بازدید از باغات و کارخانجات شرکت با اشاره به اینکه برای مدیریت بحران آب حرکت به سمت سیستم آبیاری نوین بخصوص تیپ در دستور کار خواهد بود، افزود: با توجه به وسعت 17 هزار هکتار اراضی زراعی و بدلیل نیاز بالا به نوار تیپ، خریداری دستگاه تولید آن مدنظر این شرکت می باشد.

وی به اهمیت تغییر الگوی کشت از بهاره به پاییزه و تقویت سیستم آبیاری نوین اشاره کرد و گفت: قرارگیری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در لیست واگذاری های اصل 44 و محدودیت های آن مبنی بر عدم سرمایه گذاری و تخصیص اعتبارات دولتی، تسهیلات بانکی، عرضه اوراق بهادار، تضامین، وثایق و هرگونه مشارکت اعم از دولتی و خصوصی از چالش های عمده شرکت بوده و تعیین تکلیف آن ضرورت حیاتی می باشد.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان ادامه داد: تولید به عنوان شریان بقا، بالندگی و شکوفایی از اهمیت بالایی برای شرکت برخوردار است و با توجه به اینکه در فصل برداشت، حمل، بارگیری و فرآوری چغندر ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای مدیریت بحران آب، حرکت به سمت سیستم آبیاری نوین در دستور کار است

برای مدیریت بحران آب، حرکت به سمت سیستم آبیاری نوین در دستور کار است