مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 17:452023-08-01بين الملل

حماس پس از 9 سال اطلاعات بی سابقه ای از دستگیری سرباز صهیونیستی هدار گلدن فاش کرد


گردان های القسام امروز سه شنبه اطلاعات جدیدی را درباره ناپدید شدن سرباز صهیونیستی هدار گلدن در جریان درگیری مسلحانه با نظامیان گردان های القسام در عملیات صخره سخت در سال 2014 فاش کرد که در شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه رخ داد.

- گردان های القسام امروز سه شنبه اطلاعات جدیدی را درباره ناپدید شدن سرباز صهیونیستی "هدار گلدن" در جریان درگیری مسلحانه با نظامیان گردان های القسام در عملیات "صخره سخت" در سال 2014 فاش کرد که در شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه رخ داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت گردان های القسام، جنبش حماس بر اساس روایتی که به مناسبت نهمین سالگرد عملیات صخره سخت منتشر کرد، اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی جسدی را از میدان این عملیات ربوده است با این گمان که جنازه سرباز صهیونیستی هدار گلدن است اما پس از دو ساعت متوجه شد که جسد یکی از رزمندگان گردان های عزالدین القسام را ربوده است که پوششی شبیه یونیفورم ارتش این رژیم به تن داشت.

در سایت القسام آمده است: امروز سالروز ناپدید شدن هدار گلدن، سرباز صهیونیستی در نبردهای بیست و ششمین روز از جنگ 2014 است که گروهی از گردان های القسام با یک گروه صهیونیستی مقابله کرد که به عمق بیشتر از دو کیلومتری شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه نفوذ کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس پس از 9 سال اطلاعات بی سابقه ای از دستگیری سرباز صهیونیستی هدار گلدن فاش کرد

حماس پس از 9 سال اطلاعات بی سابقه ای از دستگیری سرباز صهیونیستی هدار گلدن فاش کرد