مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 18:152023-08-13اقتصادي

16 پروژه نیمه تمام ورزشی در استان اردبیل به بهره برداری می رسد


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: تلاش می کنیم تا پایان سال 16 پروژه نیمه تمام ورزشی در اردبیل و شهرستان ها تکمیل و به بهره برداری برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر ورودی عصر امروز در جمع خبرنگاران، در مورد بهره برداری از پروژه های ورزشی در هفته دولت اظهار کرد: یکی از مهم ترین اهداف ما جبران فاصله با شاخص ملی سرانه ورزشی است و با توجه به اینکه سرانه استان حدود 54 دهم و متوسط سرانه کشور 78 دهم متر مربع است، در وهله نخست رسیدن به سرانه کشوری و در ادامه رسیدن به سرانه مطلوب 1.

2 متر مربع هدف گذاری شده است.

وی افزود: در حال حاضر رویکرد فعال سازی پروژه ها را در پیش گرفتیم و با توجه به اینکه 31 پروژه نیمه تمام و غیر فعال در استان وجود داشت، توانستیم هفت پروژه به مرحله افتتاح و بهره برداری برسانیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: تالار وزنه برداری اردبیل، زمین چمن مصنوعی و بهسازی جایگاه تماشاگران استادیوم تختی اردبیل، زمین چمن مینی فوتبال روستای بفراجرد خلخال، تله اسکی پیست اسکی روی چمن فندقلو ی نمین، استخر مشگین شهر  که از طریق ماده 27 و توسط سرمایه گذار بخش خصوصی بهسازی و بازسازی شد و زمین چمن مینی فوتبال مجموعه ورزشی شهدای پارس آباد و زمین چمن پوریای ولی خلخال هفت پروژه ورزشی آماده اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 پروژه نیمه تمام ورزشی در استان اردبیل به بهره برداری می رسد

16 پروژه نیمه تمام ورزشی در استان اردبیل به بهره برداری می رسد