مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 09:302023-07-31حوادث

دستگیری 10 شکارچی متخلف در گلستان


مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان گفت: در 10 روز گذشته 10 شکارچی متخلف در سطح استان توسط ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان های مختلف دستگیر شده و 6 قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز کشف شد.

- محمدرضا کنعانی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهارکرد: در 10 روز گذشته با تلاش ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان های مختلف تعداد 10 شکارچی متخلف دستگیر و 6 قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز به همراه تعدادی فشنگ کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: در شهرستان مینودشت در دو مرحله، در منطقه حفاظت شده لوه دو شکارچی غیرمجاز دستگیر و دو اسلحه شکاری غیرمجاز آنها کشف و ضبط شد.

در ماموریت دیگر مامورین حین گشت زنی در اراضی کشاورزی روستای محمدزمان خان با یک شکارچی متخلف برخورد کردند که وی را دستگیر و پنج عدد تیر شات گان و یک قبضه اسلحه شکاری کشف و ضبط شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان خاطرنشان کرد:همچنین در منطقه ممنوعه عزیزآباد کلاله نیز ماموران یگان محیط زیست شهرستان یک فرد متخلف را دستگیر و یک قبضه اسلحه شکاری دولول و 10 عدد فشنگ ساچمه ای را کشف و ضبط کردند.

وی ادامه داد:در بازرسی از منزل یک شکارچی متخلف در روستای کاظم خوجه شهرستان کلاله لاشه شکار شده یک طاقه قرقاول به همراه یک قبضه سلاح شکاری تک لول غیرمجاز کشف و ضبط شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 10 شکارچی متخلف در گلستان

دستگیری 10 شکارچی متخلف در گلستان