مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 13:452023-08-08دانش

افزایش نرخ جذب دانشجو در دانشگاه پیام نور زنجان


رییس دانشگاه پیام نور استان زنجان با بیان اینکه در کل استان این دانشگاه 5 هزار دانشجوی مشغول به تحصیل دارد، گفت: نرخ جذب دانشجو در این دانشگاه نسبت به سال های گذشته افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، رویا کرمی، رییس دانشگاه پیام نور استان زنجان به مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفتر خبرگزاری فارس ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، با بیان اینکه در کل استان این دانشگاه 5 هزار دانشجوی مشغول به تحصیل دارد، اظهار داشت: نرخ جذب دانشجو در این دانشگاه نسبت به سال های گذشته افزایش یافته است.

رییس دانشگاه پیام نور استان زنجان با بیان اینکه تلاش شده است رشته های تحصیلی را در این دانشگاه به روزرسانی کنیم، گفت: به عنوان مثال رشته مطالعات خانواده که می تواند تاثیرگذار باشد، اضافه و همچنین رشته فقه و مبانی حقوق به مجموعه رشته های مقطع ارشد اضافه شده است.

وی با تاکید بر اینکه این دانشگاه درصدد است رشته های دیگر در مقطع ارشد اضافه کند، بیان داشت: دانشگاه پیام نوربرخی رشته ها را که چندان کارآمد و بازار کار نداشتند حذف کرده، اما در قبال این یک سری رشته های به روز و کارآمد اضافه کند که خوشبختانه با استقبال دانشجویان روبرو شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نرخ جذب دانشجو در دانشگاه پیام نور زنجان

افزایش نرخ جذب دانشجو در دانشگاه پیام نور زنجان