مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 14:562023-07-25دانش

فرصت مجدد ثبت نام رشته های بدون آزمون دوره های کاردانی و کاردانی به کارشناسی ناپیوسته


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی صدر با اعلام این خبر گفت: متقاضیان ثبت نام در رشته هایی که پذیرش آن ها در دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1402 صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی «معدل کل دوره کاردانی» صورت می گیرد در صورتیکه تا زمان مقرر 7 تیر .

- سرپرست معاونت امور آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور از فرصت مجدد ثبت نام رشته های پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته و دوره های کاردانی دانشگاه فنی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی صدر با اعلام این خبر گفت: متقاضیان ثبت نام در رشته هایی که پذیرش آن ها در دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1402 صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی معدل کل دوره کاردانی صورت می گیرد در صورتیکه تا زمان مقرر 7 تیر ماه موفق به ثبت نام نشده اند، می توانند برای پذیرش در این رشته ها از روز سه شنبه 31 مردادماه تا روز جمعه 3 شهریورماه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته در پذیرش این رشته ها اقدام نمایند.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان ثبت نام در رشته هایی که پذیرش آن ها در دوره های کاردانی دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی-غیرانتفاعی سال 1402 صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی معدل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت مجدد ثبت نام رشته های بدون آزمون دوره های کاردانی و کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

فرصت مجدد ثبت نام رشته های بدون آزمون دوره های کاردانی و کاردانی به کارشناسی ناپیوسته