مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 22:202023-07-25سياسي

روایت فرزند جانباز متوفی ، از ایثار و گذشت پدر تا قناعت و صبوری مادر


فرزند جانباز متوفی عبدالحکیم صنعتی رودی از شهرستان خواف گفت: پدرم داوطلبانه به جبهه های حق علیه باطل رفت و تا زمان حیات از امتیاز جانبازی استفاده نکرد و می گفت دستمزد من را هم خداوند می دهد.

- غلامعلی صنعتی رودی در گفت وگو با خبرنگار فارس در خواف اظهار کرد: برادران و خواهرانم دانش آموز بودند و قرار بود تا مرحوم پدرم بعنوان کارمند شهرداری و نیروی داوطلب بسیجی از طریق سپاه پاسداران به جبهه های حق علیه باطل اعزام شود.

فرزند جانباز متوفی عبدالحکیم صنعتی رودی افزود: پدرم به اتفاق یکی از همکارانشان در 24 اردیبهشت 1365 مسئولیت آبرسانی تانکری در مناطق جنگی ناحیه غرب کشور منطقه مهران را عهده دار بود.

وی ادامه داد: هنگام انجام مسئولیت، به دلیل شلیک خمپاره دشمن و برخورد به تانکر حامل آبرسانی باعث واژگونی می شود، پدرم و همکارش با اصابت ترکش در بدن و موج انفجار از هوش می روند و به بیمارستان اعزام می شوند.

صنعتی ابراز کرد: بیش از یک ماه در بیمارستان تهران تحت مداوا قرار گرفتند و زمانی که به وضعیت مطلوب تری رسیدند، پزشکان تصمیم گرفتند پدرم ترخیص و در منزل روند درمان را ادامه دهد.

فرزند جانباز عبدالحکیم صنعتی رودی تصریح کرد: پدرم از ناحیه سَر، کَف قفسه سینه، ضربه به کتف و پهلوی چپ شان بی قراری می کردند اما با مصرف داروهایی که از پزشکان تج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت فرزند جانباز متوفی ، از ایثار و گذشت پدر تا قناعت و صبوری مادر

روایت فرزند جانباز متوفی ، از ایثار و گذشت پدر تا قناعت و صبوری مادر