مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 17:502023-08-15حوادث

مریم نشیبا مجری « شب بخیر کوچولو »: فکر می کنند من جوان و 40 ساله هستم


« شب بخیر کوچولو » برای سالها راس ساعت 21 پخش می شد و با تغییر زمان 20:45 شد و الان حدود 12 سال است که (منهای پنجشنبه و جمعه) 21:35 از رادیو ایران پخش می شود.

- مریم نشیبا مجری شب بخیر کوچولو : فکر می کنند من جوان و 40 ساله هستم شب بخیر کوچولو برای سالها راس ساعت 21 پخش می شد و با تغییر زمان 20:45 شد و الان حدود 12 سال است که (منهای پنجشنبه و جمعه) 21:35 از رادیو ایران پخش می شود.

مریم نشیبا مجری برنامه شب بخیر کوچولو گفت: آدم ها عمدتا فکر می کنند من جوان و 40 ساله هستم و نمی دانند که دوبرابر این سن دارم؛ به همین خاطر اول تعجب می کنند اما بعد از تعداد سال های کاری من متوجه مسن بودن من می شوند.

مریم نشیبا در گفت وگو با ایرنا و در توضیح شروع فعالیت خود در برنامه شب بخیر کوچولو که باعث شناخت نسل ها از او شد، بیان کرد: این برنامه از 9 تیرماه 69 برای اولین بار شروع شد؛ گویا تعدادی را برای اجرا انتخاب کرده بودند و استاد ساعد باقری (شاعر بزرگ مملکت ما) آن زمان مسئولیت گروه کودک رادیو را داشتند و همراه آقای کاظم زاده و یکی دیگر از همکارانشان سه نفر بودند که مسئولیت داشتند تا گوینده ای را برای برنامه شب بخیر کوچولو انتخاب کنند.

وی افزود: آن زمان لوزه هایم را عمل کرده بودم و باید استراحت می کردم اما با آن شرایط پای میکروفن رفتم و یک پاراگراف از قصه مادربزرگ مهربان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مریم نشیبا مجری « شب بخیر کوچولو »: فکر می کنند من جوان و 40 ساله هستم

مریم نشیبا مجری « شب بخیر کوچولو »: فکر می کنند من جوان و 40 ساله هستم