مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 10:352023-08-16ورزشي

رشد بسیار خوب چهارمحال و بختیاری در ورزش تکواندو


ورزش تکواندو در هشت ماهه گذشته رشد بسیار خوبی در چهارمحال و بختیاری داشته است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس فدراسیون تکواندو گفت: ورزش تکواندو در هشت ماهه گذشته رشد بسیار خوبی در چهارمحال و بختیاری داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هادی ساعی شامگاه گذشته 24 مردادماه در همایش تکواندوکاران چهارمحال و بختیاری در فرهنگسرای شهرکرد با اشاره به اینکه ورزش تکواندو در هشت ماهه گذشته رشد بسیار خوبی در این استان داشته است، اظهار کرد: در حال حاضر اردوی تیم ملی تکواندو نوجوانان دختر ایران در این استان در حال برگزاری است، تیم ملی تکواندوی نوجوانان سال گذشته بر بام جهان ایستاد.

رییس فدراسیون تکواندو افزود: امروز یک خانه تکواندو در لردگان به صورت ارتباط تصویری افتتاح شد و فردا چهارشنبه دو خانه تکواندو نیز در بروجن و کیار افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شاهد یک همدلی در بین تکواندوکاران چهارمحال و بختیاری هستیم، یادآور شد: سال گذشته حدود پنج تکواندوکار از این استان در لیگ برتر حضور داشت، اما در سالجاری این عدد به 30 ورزشکار رسید، امیدواریم شاهد حضور تکواندوکاران این استان در تیم ملی باشیم.

ساعی در پایان گفت: تیم بانوان تکواندوکار بزرگسال از چهارمحال و بختیاری امسال در لیگ برتر شرکت خواهد کرد، قطعا از این تیم حمایت خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد بسیار خوب چهارمحال و بختیاری در ورزش تکواندو

رشد بسیار خوب چهارمحال و بختیاری در ورزش تکواندو