مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 09:152023-08-13اقتصادي

180 هکتار از اراضی ملی در آناخاتون تبریز جنگلکاری می شود


شهردار تبریز از جنگلکاری 180 هکتار از اراضی ملی در آناخاتون با هدف جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در این محدوده خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز از جنگلکاری 180 هکتار از اراضی ملی در آناخاتون با هدف جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در این محدوده خبر داد.

یعقوب هوشیار در هشتمین قرار خدمت از دور چهارم قرارهای خدمت شهرداری تبریز که در منطقه شش تبریز برگزار شد، اظهار کرد: برنامه شهرداری تبریز در سال جاری توسعه 600 هکتاری فضای سبز بوده و در این خصوص باید سهم مناطق، نوع گونه ها، زمان کاشت و .

مشخص شود.

وی با تاکید بر اهمیت آبیاری قطره ای و تخصیص اعتبار برای تحقق این موضوع، تشریح کرد: فعالیت های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری در این زمینه باید مستندسازی شده و مسؤل فضای سبز هر منطقه موظف به مستندسازی از طریق تهیه روزانه یک کلیپ یک دقیقه ای از عملکرد خود در این حوزه است.

وی خاطرنشان کرد: پیوست فرهنگی سال 1403 باید ویژه تر از سال جاری تدوین شود و این فرایند ادامه یابد، ساخت المان های پایدار و ماندگار باید در دستور کار مناطق باشد تا المان های حجمی و هویتی متناسب با منطقه ایجاد شود، در این بین بر اساس وعده ای که پیش از این داده شده، سال آینده پیوست زیباسازی ارائه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

180 هکتار از اراضی ملی در آناخاتون تبریز جنگلکاری می شود

180 هکتار از اراضی ملی در آناخاتون تبریز جنگلکاری می شود