مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 08:302023-08-20اجتماعي

آب وهوای گیلان خنک شد


مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به وضعیت آب وهوای استان گیلان در ساعات آینده گفت: طبق پیش بینی های نقشه های هواشناسی، آب وهوای استان گیلان تا پایان هفته ابری و همراه با رگبارهای پراکنده است.

- محمد دادرس امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت آب وهوای استان گیلان در ساعات آینده اظهار کرد: براساس پیش بینی نقشه های هواشناسی، از روز گذشته شرایط برای افزایش ابر، بارندگی، رگبار، رعدوبرق، وزش باد و تگرگ در برخی مناطق استان فراهم شده است.

  وی با اشاره به اینکه بارش ها در ارتفاعات و دامنه ها قابل ملاحظه است، افزود: دمای هوای اکثر مناطق استان گیلان به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها 5 درجه سلسیوس کاهش پیدا کرد.

  مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه در مناطق جلگه ای و ساحلی، پدیده مه و کاهش دید افقی پیش بینی می شود، گفت: مردم و مسافران هنگام ترددهای جاده ای در محورهای کوهستانی و ارتفاعات، احتیاط لازم را به عمل آورند.

  دادرس با اشاره به پیش بینی وقوع بارش های رگباری در گیلان بیان کرد: مسؤولان مربوطه تمهیدات لازم را جهت جلوگیری از مشکلات احتمالی مانند آب گرفتگی، آسیب به سازه های موقت، سیلاب، بالاآمدن ناگهانی آب رودخانه ها، رانش و لغزش زمین و صاعقه به عمل آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب وهوای گیلان خنک شد

آب وهوای گیلان خنک شد