مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 13:452023-08-20اجتماعي

رگبار و رعد و برق در 5 استان/ وزش باد شدید در شرق کشور


سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در پنج استان و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در سه استان واقع در شرق کشور هشدار داد.

- سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در پنج استان و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در سه استان واقع در شرق کشور هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ با اشاره به رشد ناگهانی ابرهای همرفتی آورده است: در این شرایط جوی وقوع رگبارو رعد و برق و وزش باد شدید امروز (29 مردادماه) برای جنوب بوشهر، جنوب و غرب فارس، هرمزگان، جنوب اردبیل و شمال خراسان شمالی پیش بینی می شود که اختلال در تردد بین شهری، احتمال سقوط سنگ از ارتفاعات، آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها، طغیان رودخانه های فصلی، صاعقه، وزش باد شدید موقت در نواحی مستعد خیزش گردوخاک، خسارت به سازه های موقت از جمله بنرها، داربست ها، تابلوهای تبلیغاتی و شکستن درختان کهنسال را درپی دارد.

سازمان هواشناسی در این وضعیت جوی، اجتناب از تردد در جاده های کوهستانی به ویژه در ساعات بعدازظهر، پرهیز از توقف و اتراق در حاشیه و بستر رودخانه ها و مسیل ها، احتیاط در سفرهای برون شهری، عدم فعالیت های کوه نوردی و جابجایی عشایر، آمادگی دستگاه های اجرایی و امدادی و پاکسازی دهانه پل ها، لایروبی کانال ها و آب روها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رگبار و رعد و برق در 5 استان/ وزش باد شدید در شرق کشور

رگبار و رعد و برق در 5 استان/ وزش باد شدید در شرق کشور