مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 14:352023-08-11سياسي

انتخابات اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان تهران برگزار می شود


جانشین رییس و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان تهران گفت: انتخابات اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان به منظور انسجام و هماهنگی روابط عمومی های استان تهران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، محمد صائبی مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران با اشاره به برگزاری انتخابات هیئت رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان تهران اظهار کرد: با توجه به ساختار شورای هماهنگی استان تهران در مدت معین، افراد با شرایط و فعالیت مرتبط در دستگاه های استان رزومه و درخواست شان را به اداره کل روابط عمومی استانداری تهران ارسال کردند .

وی ادامه داد: پس از بررسی اسامی، 19 کاندیدا به صورت رسمی اعلام شد و در جلسه یکشنبه 22 مردادماه که با حضور مدیران روابط عمومی استان تهران با حضور دارابی مشاور وزیر و رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور و استاندار برگزار می شود، مدیران به نامزدهای انتخاباتی خود رای می دهند.

جانشین رییس و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان تهران خاطرنشان کرد: با اختیاراتی که شورای هماهنگی در سطح استان دارد،  پس از رای گیری و انتخاب اعضا اقدامات شایسته ای در راستای اعتلا، انسجام و هماهنگی روابط عمومی ها در سطح استان خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان تهران برگزار می شود

انتخابات اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان تهران برگزار می شود