مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 07:352023-07-25سياسي

تصویب قانون ساعت 12 نیمه شب


در میانه تعطیلات تابستانی، نمایندگان چهارمین دوره مجلس سنا برای رسیدگی به لایحه تسهیل وصول مالیات ها و اصلاح لایحه بودجه 1343 به نشست فوق العاده مجلس دعوت شدند اما از 60 نماینده این مجلس تنها 22 نفر به تهران آمدند و از ساعت 7 صبح تا 12 شب به لایحه مذکور رسیدگی کردند.

- در واپسین ساعات شب به نگاه حسنعلی منصور نخست وزیر وقت رژیم، درخواست رسیدگی فوریتی به ماده واحده لایحه مصونیت مستشاران نظامی آمریکا کرد و نمایندگان خسته و خواب آلود مجلس هم به سرعت و بدون بحث و بررسی در ساعت 12 نیمه شب آن را تصویب کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز سوم مرداد پنجاه و نهمین سالروز تصویب لایحه مصونیت قضایی و جزایی مستشاران آمریکایی و خانوادهای شان در ایران در سال 1343 است.

عطش سیری ناپذیر پهلوی پسر و عناصر وابسته به دربار برای مدرن کردن ارتش ایران از طریق خرید تسلیحات و جنگ افزارهای آمریکایی موجب شد ایران که از دوره پادشاهی فتحعلی شاه قاجار در سال 1207 تا سالهای ابتدایی سلطنت رضا پهلوی در سال 1307 در چاله دولت روسیه گرفتار بود از این تاریخ به چاه طمع انگلیسی ها بیفتد و با زیاده خواهی ها و توهم های پسرش محمدرضا از سال 1343 تا پیروزی انقلاب اسلامی گرفتار توقعات و حرص سیری ناپذیر آمریکایی ها شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب قانون ساعت 12 نیمه شب

تصویب قانون ساعت 12 نیمه شب