مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 11:152023-08-07ورزشي

کاهش 30 درصدی آمار غرق شدگان


رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی با اشاره به کاهش 30 درصدی آمار مرگ و میر در سواحل کشور گفت: بدون ذکر تعداد، کمترین آمار غریق را امسال در سواحل کشور داشتیم.

- رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی با اشاره به کاهش 30 درصدی آمار مرگ و میر در سواحل کشور گفت: بدون ذکر تعداد، کمترین آمار غریق را امسال در سواحل کشور داشتیم.

امیدوارم این روند ادامه داشته باشد تا در شهریور آمار دقیق غریق را اعلام کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی حیدری، رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی در حاشیه مجمع عمومی فوق العاده این فدراسیون اظهار کرد: در این مجمع گزارش خزانه دار و حسابرس مالی و عملکرد فنی به اعضای مجمع ارائه شد و به تصویب رسید.

سال گذشته در چند بخش فدراسیون عملکرد خود را ارائه داد که از میان 52 فدراسیون وزارت ورزش توانستیم جایگاه سوم را در ارزیابی ها به خود اختصاص دهیم.

وی در خصوص ساماندهی سواحل کشور نیز گفت: با حمایت ویژه وزارت ورزش و جوانان و با دستور مستقیم رییس جمهور بودجه خاصی برای ساماندهی سواحل قرار گرفت و سال خوبی را تا به امروز پشت سر گذاشتیم و کاهش محسوس آمار غریق را در سال جاری داشتیم.

حیدری درباره این که اعتبارات مالی این فدراسیون کفاف برنامه های پیش بینی شده را دارد یا خیر؟ افزود: در این زمینه وزارت ورزش همکاری لازم را از این فدراسیون داشته و ما در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 30 درصدی آمار غرق شدگان

کاهش 30 درصدی آمار غرق شدگان