مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 07:052023-08-08سياسي

خواص بذرهای اختلاف را بخشکانند/ عدالت اجتماعی شیعه و سنی نمی شناسد


مشاور ریاست جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی مذهبی گفت: خواص باید در آگاه سازی مردم پیش قدم باشند و بذرهای اختلاف را بخشکانند.

- مشاور ریاست جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی مذهبی: خواص بذرهای اختلاف را بخشکانند/ عدالت اجتماعی شیعه و سنی نمی شناسد ایسنا/خراسان رضوی مشاور ریاست جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی مذهبی گفت: خواص باید در آگاه سازی مردم پیش قدم باشند و بذرهای اختلاف را بخشکانند.

ماموستا عبدالسلام کریمی در همایش بزرگ علمای شیعه و اهل سنت که شب گذشته 16 مردادماه در حوزه علمیه فخرالمدارس اهل سنت تربت جام برگزار شد، افزود: مهم ترین حمایت از قرآن کریم عمل به این کتاب آسمانی است.

وی با بیان اینکه خداوند قرآن را خودش نازل کرده و خودش هم آن را حفظ می کند، اظهار کرد: تاکنون چندین مرتبه یاوه گویان با حمایت دولت سوئد و دانمارک به این کتاب بزرگ آسمانی و همچنین به دیگر کتاب های تورات و انجیل نیز اهانت شده و در مقابل، همه مسلمانان و کشورهای اسلامی این عمل شنیع را محکوم کردند.

مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی همچنین تأکید کرد: سران کشورهای اسلامی نباید تنها به محکوم کردن اکتفا کنند بلکه باید با اخراج سفیران و قطع رابطه با آنان این عمل ناشایست را محکوم نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواص بذرهای اختلاف را بخشکانند/ عدالت اجتماعی شیعه و سنی نمی شناسد

خواص بذرهای اختلاف را بخشکانند/ عدالت اجتماعی شیعه و سنی نمی شناسد