مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 12:002023-07-29ورزشي

دیدار انتخابی برای تانک روس و سیداکوف برای جهانی بلگراد


در شرایطی که طی روزهای اخیر عنوان شده مسابقات جام کنکورد حکم دیدار انتخابی برای عبدالرشید سعدالله یف و زائوربک سیداکوف را دارد، اما سرمربی تیم ملی کشتی آزاد روسیه از برگزاری مبارزه رو در رو در جریان اردوی تیم ملی برای این دو کشتی گیر خبر داد.

- در شرایطی که طی روزهای اخیر عنوان شده مسابقات جام کنکورد حکم دیدار انتخابی برای عبدالرشید سعدالله یف و زائوربک سیداکوف را دارد، اما سرمربی تیم ملی کشتی آزاد روسیه از برگزاری مبارزه رو در رو در جریان اردوی تیم ملی برای این دو کشتی گیر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حاجی مراد گاتسالوف سرمربی تیم ملی کشتی آزاد روسیه در اینباره گفت: چرمن والیف و علیخان جبراییل اف نفرات برتر اوزان 74 و 97 کیلوگرم کشتی آزاد روسیه در مسابقات جام کنکورد حضور نداشتند و این مسابقات حکم دیدار آماده سازی برای زائوربک سیداکوف و عبدالرشید سعدالله یف را داشت.

بر همین اساس قرار است حدود دو هفته دیگر در جریان برگزاری اردوی تیم ملی، چرمن والیف و زائوربک سیداکوف در وزن 74 کیلوگرم و علیخان جبراییل اف و عبدالرشید سعدالله یف در وزن 97 کیلوگرم در دیدار انتخابی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان 2023 به مصاف هم بروند.

زائوربک سیداکوف دارنده مدال های طلای جهان و المپیک شب گذشته(جمعه) با شکست 3 بر 2 مقابل تیمور بیژوئف به مدال نقره جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار انتخابی برای تانک روس و سیداکوف برای جهانی بلگراد

دیدار انتخابی برای تانک روس و سیداکوف برای جهانی بلگراد