مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 23:002023-08-19سياسي

7 موکب جامع از ورودی شهر کوهدشت تا پل «سیمره» راه اندازی می شود


هفت موکب جامع از ورودی شهر کوهدشت تا پل «سیمره» راه اندازی می شود.

- کوهدشت - هفت موکب جامع از ورودی شهر کوهدشت تا پل سیمره راه اندازی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلسه ستاد اربعین کوهدشت به ریاست فرماندار کوهدشت و حضور حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه در محل سالن فرمانداری به منظور بررسی مسائل و مشکلات مواکب و ارائه خدمات مطلوب و شایسته به زائران اربعین برگزار شد.

️در این جلسه ضمن قدردانی از خدام این مواکب، به بررسی فرصت و ظرفیت های این مراسم برای شهرستان کوهدشت اشاره شد و فرماندار کوهدشت اظهار داشت که تمام ظرفیت های دستگاه دولتی برای برگزاری بهتر این مراسم پای کار بیایند.

راه اندازی هفت موکب جامع از ورودی شهر کوهدشت تا پل سیمره در قالب تالارها، مساجد و دو امام زاده ابوالوفاء (ع) و امامزاده محمد (ع) شهرستان کوهدشت با ظرفیت شبانه روزی اسکان، توزیع غذا، میز سلامت و درمان، میز قرآن و عترت، مشاوره و محصولات فرهنگی و همچنین سایر خدمات دیگر از جمله مصوبات این جلسه بود.

همچنین راه اندازی و خدمات دهی حداقل 10 موکب پذیرایی و اسکان در داخل شهر کوهدشت و بین راهی، اختصاص سهمیه نان و اقلام اساسی از جمله برنج، قند، شکر و … به مواکب، تجمیع ظرفیت ها و حمایت های اصناف از مواکب و افزایش امنیت مواکب از طریق استقرار عوامل بسیج و فرات در مواک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 موکب جامع از ورودی شهر کوهدشت تا پل «سیمره» راه اندازی می شود

7 موکب جامع از ورودی شهر کوهدشت تا پل «سیمره» راه اندازی می شود