مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 00:102023-08-15سياسي

حاجی دلیگانی: حدود 250 نماینده ثبت نام کرده و 40 نماینده ثبت نام نکردند


نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس با بیان اینکه برخی از نمایندگان فعلی برای انتخابات مجلس آینده ثبت نام نکردند، گفت: روز گذشته در صحن مجلس شنیده شده که حدود 40 نماینده فعلی در انتخابات مجلس ثبت نام نکردند.

- حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار باشگاه توانای خبرگزاری فارس با اشاره به اتمام پیش ثبت نام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: پیش ثبت نام انتخابات در روز یکشنبه 22 مرداد به پایان رسید و در جلسات علنی در روزهای دوشنبه و سه شنبه در صحن مجلس  شنیده شد که حدود 40 نماینده از 290 نماینده فعلی مجلس در انتخابات مجلس آینده کاندیدا نشدند.

وی با بیان اینکه 2 نماینده ( مصطفی میرسلیم و حجت الاسلام سیدرضا تقوی نمایندگان تهران) به دلیل شرایط سن نمی توانند در انتخابات ثبت نام کنند، افزود: از میان 290 نماینده فعلی حدود 250 نماینده برای انتخابات آینده ثبت نام کردند.

نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی از ذکر نام نمایندگانی که ثبت نام نکردند، خودداری کرد اما در عین حال  بعنوان مثال گفت: آقای علی اکبر کریمی نماینده اراک، خنداب و کمیجان گفته که در انتخابات ثبت نام نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجی دلیگانی: حدود 250 نماینده ثبت نام کرده و 40 نماینده ثبت نام نکردند

حاجی دلیگانی: حدود 250 نماینده ثبت نام کرده و 40 نماینده ثبت نام نکردند