مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 12:352023-08-18اقتصادي

اقامتگاه های بوم گردی در سردشت به 17 واحد افزایش یافت


سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سردشت با اشاره به اینکه پیش از این، 9 واحد بوم گردی در منطقه فعال بود، گفت: تعداد اقامتگاه های بوم گردی این شهرستان به 17 واحد افزایش یافت.

- ایسنا/آذربایجان غربی سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سردشت با اشاره به اینکه پیش از این، 9 واحد بوم گردی در منطقه فعال بود، گفت: تعداد اقامتگاه های بوم گردی این شهرستان به 17 واحد افزایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از فرمانداری سردشت، صلاح محمدی افزود: این اقامتگاه های بوم گردی در مناطق روستایی و مناطق هدف گردشگری این شهرستان به منظور پذیرش و اسکان مسافران و گردشگران و آشنایی آنان با فرهنگ و آداب و رسوم مردم این مناطق راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: وجود اقامتگاه بوم گردی فرصت مناسبی است تا گردشگران ضمن گردشگری در هر منطقه و بازدید از جاذبه های توریستی ، حس زیستن به سبک سنتی را نیز تجربه کنند.

محمدی گفت: این شهرستان دارای سه روستای هدف گردشگری است و هم اکنون سه روستای شلماش ، موسالان و کانی کویز از جمله روستاهای هدف گردشگری تعریف شده که در آینده این تعداد به 15 روستا افزایش پیدا می کند.

وی خاطرنشان کرد: سردشت با قرار گرفتن در اقلیمی خاص دارای طبیعتی متنوع و شگفت انگیز است که از کوه تا دشت و جنگل تا دریاچه و رودخانه را در خود جای داده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامتگاه های بوم گردی در سردشت به 17 واحد افزایش یافت

اقامتگاه های بوم گردی در سردشت به 17 واحد افزایش یافت