مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 17:202023-07-24سياسي

استقبال ارگان CIA از پیشنهاد صالحی


در شرایط فعلی و در حالی که مقامات، اندیشکده ها و تحلیلگران غربی از افول روزافزون آمریکا و تشدید سیاست دلارزدایی سخن می گویند، جریان غربگرا در داخل ایران همچنان به دنبال مذاکره با کدخداست.

- فارس پلاس؛ خط ویژه - خط ویژه، رصدی است روزانه از لابه لای روزنامه های داخلی و عملیات رسانه ای پایگاه های خبری رسانه های ضد انقلاب، در این رصد  برآنیم که بتوانیم خطوط مشترک میان بعضی از رسانه های داخلی و ضد انقلاب را بررسی و تحلیل کنیم.

******* استقبال ارگان سازمان جاسوسی آمریکا از پیشنهاد صالحی وبسایت صدای آمریکا، ارگان رسانه ای کاخ سفید و بازوی رسانه ای سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) در مطلبی نوشت: علی اکبر صالحی، وزیر اسبق امور خارجه ایران و از چهره های بانفوذ جمهوری اسلامی، در گفت وگویی با پایگاه خبری انتخاب که روز شنبه 31 تیرماه منتشر شد، خواستار مذاکره تهران با غرب و در راس آن آمریکا شد.

  صدای آمریکا در ادامه نوشت: او با اذعان به ناکارآمدی ها در حوزه های مدیریتی طی 44 سال حکومت جمهوری اسلامی گفت: ناگفته پیداست که شرایط اقتصادی و به طور کلی معیشتی مردم، شرایط خوبی نیست.

 علی اکبر صالحی افزود:  الان به تبع این وضعیت معیشتی سختی که اکثر هموطنان مان از آن رنج می برند، شرایط اجتماعی ما خیلی سخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال ارگان CIA از پیشنهاد صالحی

استقبال ارگان CIA از پیشنهاد صالحی