مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 23:102023-08-10سياسي

استاندار لرستان: مبنای دولت عدالت و هدف آن خدمت است


مبنای دولت، عدالت و هدف آن خدمت است، نمی خواهد به نام خود یا دیگری کاری صورت گیرد و 90 درصد اعتبارات عمرانی ما به این موضوعات اختصاص پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، فرهاد زیویار امشب در دوره آموزشی حکمرانی مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی ویژه مدیران استان لرستان که در استانداری لرستان برگزار شد با اشاره به پیشینه ای از مدل های حکمرانی گفت: لیبرالیسیم یک ایدئولوژی تمامیت خواه است که ظاهر آن آزادی و آزادی خواهی است؛ اما در باطن چیزی برای غیر خود را نمی پذیرد.

  استاندار لرستان با اشاره به اینکه لیبرالیسم همواره با تناقض همراه است، عنوان کرد: زمانی که لیبرالیسم مطرح می شود در ابتدا دستگاهی که بیشترین طرز تفکر را در استخدام خود قرار می دهند نظام سلطه و سرمایه داری است و اگر مکاتب دیگر با آنها همراه نشوند، مورد هتک حرمت و جسارت قرار خواهند گرفت.

وی اساس تفکر لیبرالیسم را قدرت، اقتصاد آزاد، ثروت عنوان کرد و افزود: هرجا این تفکر مورد خدشه قرار بگیرد نتیجه آن تکفیر و معدوم شدن است.

  استاندار لرستان با بیان اینکه این مکتب ادعایی در مبنا به غیر خود ندارد و کاملا مادی است، افزود: انسان زمانی به غیر خود اعتقاد پیدا می کند که از چارچوب های مادی خارج شود و عدالت در اسلام با عدالت در مدل حکومتی سوسیالیسم و لیبرالیسم ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار لرستان: مبنای دولت عدالت و هدف آن خدمت است

استاندار لرستان: مبنای دولت عدالت و هدف آن خدمت است