مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 13:302023-08-02ورزشي

المپیاد دانشجویی فرصتی برای انتقال آرمان شهدا به نسل بعد است


دبیرکل اجرایی چهارمین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور گفت: المپیاد دانشجویی فرصتی برای انتقال آرمان های شهدا به نسل های بعدی انقلاب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سجاد مومنی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور در همدان اظهار کرد: یاد شهدا پاسداری از سرمایه های عظیم دینداری و هویت ملی است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور همزمان با کنگره هشت هزار شهید استان همدان فرصتی برای بروز ظرفیت های فرهنگی است بیان کرد: با برگزاری این مسابقات آرمان های شهدا به نسل های بعدی انقلاب منتقل می شود.

دبیرکل اجرایی چهارمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور به آمادگی سالن های برگزاری این المپیاد در همدان اشاره کرد و گفت: 9 سالن ورزشی برای برگزاری این المپیاد در نظر گرفته شده که 6 سالن در دانشگاه بوعلی سینا و 2 سالن در دانشگاه علوم پزشکی همدان است.

وی با بیان اینکه مسابقات دو و میدانی در استادیوم قدس برگزار می شود تصریح کرد: این المپیاد در 9 رشته ورزشی شامل فوتسال، بدمینتون، تنیس روی میز، بسکتبال سه نفره، والیبال، شنا، دو و میدانی، آمادگی جسمانی و هفت سنگ برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المپیاد دانشجویی فرصتی برای انتقال آرمان شهدا به نسل بعد است

المپیاد دانشجویی فرصتی برای انتقال آرمان شهدا به نسل بعد است