مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 00:452023-08-09سياسي

برای طرح جامع پسماند در اردبیل 22 هکتار زمین آماده شده است


22 هکتار زمین برای طرح جامع پسماند آماده شده و با قرارگاه خاتم الانبیاء تفاهم نامه مالی برای اجرای آن منعقد شده است.

- ایسنا/اردبیل شهردار اردبیل گفت: 22 هکتار زمین برای طرح جامع پسماند آماده شده و با قرارگاه خاتم الانبیاء تفاهم نامه مالی برای اجرای آن منعقد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود صفری در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در سالن همایش پارک بانوان با اشاره به اینکه برای اجرای طرح جامع پسماند شهر اردبیل با همکاری قرارگاه خاتم الانبیا 22 هکتار زمین از سوی اداره کل منابع طبیعی استان تأمین شده است، از انعقاد قرارداد شهرداری اردبیل با قرارگاه خاتم با اعتبار سه هزار میلیارد ریال خبر داد.

صفری با اشاره به احیای طرح مشارکتی دکوسنتر افزود: این طرح با شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب پس از هفت سال با تغییر کاربری جدید خود از بازار مبل به پروژه تجاری - مسکونی با بررسی مجدد به تصویب رسید.

شهردار اردبیل ضمن اشاره به اینکه بازار آهن فروشان به خارج از شهر انتقال داده خواهد شد، اضافه کرد: بازار آهن فروشان به مکان جدیدی در سه راهی کوراییم در زمینی به مساحت 38 هکتار انتقال خواهد یافت.

صفری در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره اینکه پل بسیج بزرگترین طرح شهرداری اردبیل است، گفت: این پل در محل پل هوایی اردبیل با هدف تکمیل کمربندی اجرا شده و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای طرح جامع پسماند در اردبیل 22 هکتار زمین آماده شده است

برای طرح جامع پسماند در اردبیل 22 هکتار زمین آماده شده است