مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 16:062023-08-15ورزشي

مسابقات مینی گلف ویژه خبرنگاران و فعالان رسانه خراسان جنوبی


مسابقات مینی گلف ویژه خبرنگاران و فعالان رسانه ای خراسان جنوبی برگزارشد و برگزیدگان مورد تقدیر قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار و با همکاری سازمان همیاری و شهرداری ها، اداره کل ورزش و جوانان و هیئت گلف خراسان جنوبی مسابقات میمی گلف ویژه فعالان رسانه ای و خبرنگاران استان در زمین تخصصی مینی گلف بوستان کاجستان بیرجند برگزار شد.

رضا محمودی زاوه، رییس هیئت گلف خراسان جنوبی در حاشیه این مسابقات اظهارداشت: خوشبختانه این مسابقات مورد استقبال خبرنگاران قرار گرفت و 21 نفر از فعالان رسانه ای  شرکت کردند.

وی گفت: با توجه به استقبال گسترده خبرنگاران استان به این رشته وزرشی قرار شد تا کمیته رسانه هیئت گلف استان تشکیل و خبرنگاران علاقمند در دوره های آموزشی و همچنین مسابقات مختلف این رشته شرکت کنند.

رییس هیئت گلف خراسان جنوبی با بیان این که هفته آینده دو تیم هیات گلف استان اعم از بانوان و آقایان به مسابقات وودبال قهرمانی کشور اعزام می شوند افزود: این مسابقات از 29 مرداد تا 2 شهریورماه در همدان برگزار  می شود.

گفتنی است در بخش بانوان خانم ها مریم پنجابی، زهرا مهرور و نرگس حمیدی به ترتیب نفرهای اول تا سوم و در بخش آقایان نیز زراعتکار، علیرضا چاجی و منصور نایبی نفر اول تا سوم انتخاب شدند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات مینی گلف ویژه خبرنگاران و فعالان رسانه خراسان جنوبی

مسابقات مینی گلف ویژه خبرنگاران و فعالان رسانه خراسان جنوبی