مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 22:102023-08-11حوادث

چهار حادثه رانندگی در آذربایجان شرقی 20 مصدوم برجای گذاشت


سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از وقوع چهار حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در مجموع این حوادث 20 نفر مصدوم شدند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از وقوع چهار حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در مجموع این حوادث 20 نفر مصدوم شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید شادی نیا در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه کارشناسان اورژانس استان امروز جمعه چهار حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی را امداد رسانی کردند، اظهار کرد: در مجموع این حوادث هر چهار مورد واژگونی بوده است.

وی با اشاره به اینکه در این حوادث فوتی گزارش داده نشده است، افزود: این تصادفات رانندگی در محورهای مواصلاتی استان منجر به مصدومیت 20 نفر شده است.

وی با بیان اینکه وقوع واژگونی در یک کیلومتری وایگان به سمت سه راهی آینالو در خداآفرین رخ داد، بیان کرد: این حادثه پنج مصدوم شامل دو زن 25 و 30 ساله به همراه سه دختربچه 13، پنج و سه ساله برجای گذاشت که توسط کارشناسان اورژانس با دو آمبولانس به بیمارستان امام خمینی(ره) کلیبر منتقل شد.

شادی نیا تشریح کرد: در واژگونی پرشیا در شهر مرند، روبروی پارک دانشجو چهار نفر شامل دو زن 17 و 23 ساله و دو مرد 22 و 21 ساله مصدوم شده که توسط دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان کوه کمری مرند انتقال داده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار حادثه رانندگی در آذربایجان شرقی 20 مصدوم برجای گذاشت

چهار حادثه رانندگی در آذربایجان شرقی 20 مصدوم برجای گذاشت