مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 13:002023-08-15اقتصادي

تکمیل عملیات راهسازی تونل کبیرکوه ایلام تا دهه مبارک فجر


عملیات راهسازی تونل کبیرکوه و راه های طرفین، تا دهه مبارک فجر تکمیل و امکان عبور وسایل نقلیه از این مسیر فراهم خواهد شد.

- فرشاد دوستی مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام، ظهر سه شنبه  در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، به بررسی آخرین وضعیت اجرایی تونل کبیرکوه پرداخت و گفت: حفاری و کف برداری این تونل با طول 4 هزار و 750 متر به پایان رسیده و هم اکنون عملیات لاینینگ و احداث جداول کناری هدایت آب در حال انجام  است.

  وی با اشاره به اینکه تا کنون نزدیک به 4 هزار متر از لاینینگ تونل مذکور انجام گرفته است، افزود: با برنامه ریزی انجام شده درصورتی که اعتبار مورد نظر این پروژه تأمین شود، تا دهه مبارک فجر عملیات های اجرایی تونل کبیرکوه به پایان خواهد رسید و به زیر بار ترافیکی خواهد رفت.

مدیر کل راه و شهر سازی ادامه داد: از سمت شهرستان دره شهر 6.

5 کیلومتر راه سازی درحال انجام است که در این 6.

5 کیلومتر، 9 رشته تونل و یک دهنه گالاری ( تونل مصنوعی ) به طول بیش از 2200 متر احداث شده و تا کنون نزدیک به 1600 متر لاینینگ این تونل ها که بیشتر آنها به صورت سه خطه به خاطر سراشیبی و ایجاد مسیر سبقت احداث شده به انجام رسیده است.

دوستی گفت: همچنین از سمت شهرستان دره شهر نیز طبق برنامه زمان بندی، درصورت تأمین اعتبار و مساعد بودن شرایط پیش بینی می شود تا ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل عملیات راهسازی تونل کبیرکوه ایلام تا دهه مبارک فجر

تکمیل عملیات راهسازی تونل کبیرکوه ایلام تا دهه مبارک فجر