مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 11:402023-07-25بين الملل

ادعای نشریه انگلیسی درباره تقویت نیروهای محافظ پوتین پس از برچیده شدن واگنر


روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف در گزارشی مدعی شد، رییس جمهور روسیه گارد ملی خود را با یگان نیروهای ویژه تقویت کرده تا از خود در برابر شورشی دیگر محافظت کند.

- روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف در گزارشی مدعی شد، رییس جمهور روسیه گارد ملی خود را با یگان نیروهای ویژه تقویت کرده تا از خود در برابر شورشی دیگر محافظت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از بیزینس اینسایدر، گارد ملی که در سال 2016 توسط ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه تاسیس شد، 320 هزار نیرو دارد و به جای وزارت دفاع، مستقیما به شخص پوتین گزارش می دهند.

ریاست گارد ملی را ویکتور زولوتوف، محافظ شخصی سابق پوتین برعهده داشته و اصلی ترین عملکردش شامل سرکوب اعتراضات ضد دولتی بوده است.

الکساندر خینشتین، یکی از اعضای حزب روسیه متحد پوتین گفت، ولادیمیر پوتین شخصا به واحد نیروهای ویژه گرام وزارت کشور که هفت هزار نیرو دارد، دستور داده تا تحت فرماندهی اش اقدام کنند.

روزنامه دیلی تلگراف در این گزارش مدعی شد، پوتین همچنین تانک ، هواپیمای جنگی و توپخانه را برای تقویت گارد ملی که توسط تحلیلگران به عنوان گارد پراتورین او توصیف می شود، وارد کرده است.

طبق گزارش دیلی تلگراف، این به محافظان برجسته امپراتوری روم که به امپراتور وفادار بودند، مشابهت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای نشریه انگلیسی درباره تقویت نیروهای محافظ پوتین پس از برچیده شدن واگنر

ادعای نشریه انگلیسی درباره تقویت نیروهای محافظ پوتین پس از برچیده شدن واگنر