مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 17:352023-07-31سياسي

شورای ششم تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت شهر رشت به کار گرفته است


شورای ششم تمام تلاش خود را به منظور بهبود وضعیت شهر به کار گرفته است و امیدواریم در سومین سال از فعالیت شورای ششم بتوانیم عقب ماندگی ها را برطرف کنیم و در پایان کار شورا رضایت خداوند منان و شهروندان شریف رشت را کسب کنیم.

- ایسنا/گیلان رییس شورای شهر رشت گفت: شورای ششم تمام تلاش خود را به منظور بهبود وضعیت شهر به کار گرفته است و امیدواریم در سومین سال از فعالیت شورای ششم بتوانیم عقب ماندگی ها را برطرف کنیم و در پایان کار شورا رضایت خداوند منان و شهروندان شریف رشت را کسب کنیم.

محمدحسین واثق کارگرنیا امروز در نود و چهارمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت که با دستور جلسه انتخاب هیئت رییسه سومین سال از عمر شورای ششم برگزار شد با قدردانی از حضور اصحاب رسانه اظهار کرد: رسانه ها انعکاس دهنده اخبار شورا و مجموعه مدیریت شهری و شهرداری رشت هستند و از بابت تمامی زحماتشان طی دو سال اخیر تقدیر و تشکر می کنیم.

وی به دو سال اخیر از عمر شورای ششم اشاره کرد و گفت: دو سال پر از چالش را پشت سر گذاشتیم و البته شورای ششم رشت هیچ گاه به دنبال چالش نبود اما متاسفانه عواملی از جمله انتخاب نادرست دست به دست یکدیگر دادند و این اتفاقات را رقم زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای ششم تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت شهر رشت به کار گرفته است

شورای ششم تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت شهر رشت به کار گرفته است