مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 12:052023-08-06اجتماعي

ارسال تجهیزات موکب های اربعین به عراق از فردا آغاز می شود


امسال موکب های اربعینی زودتر از سال های گذشته در عراق فعالیت خود را آغاز می کنند.

دبیر کمیته اسکان و تغذیه ستاد مرکزی اربعین می گوید: موکبداران از فردا می توانند تجهیزات لازم را از پنج مرز زمینی به عراق ارسال کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، بر اساس برنامه ستاد مرکزی اربعین حسینی، سفر زائران به زیارت اربعین از 27 مرداد هم زمان با اول صفر آغاز می شود.

در سال های گذشته موکب های اربعینی که از ایران به عراق اعزام می شدند، از 10 روز قبل از اربعین حسینی یعنی از 10 ماه صفر فعالیت خود را آغاز می کردند.

امسال با برنامه ریزی صورت گرفته قرار است فعالیت برخی از موکب های ایرانی در مسیر پیاده روی اربعین زودتر از سال های گذشته آغاز شود.

مجید نامجو، دبیر کمیته اسکان و تغذیه ستاد مرکزی اربعین می گوید: موکب های اربعینی که امسال در مسیر زائران خدمت می کنند، می توانند وسایل و تجهیزات مورد نیاز موکب را از فردا (20 محرم ـ 16 مرداد) به عراق ارسال کنند.

وی به مرزهایی که موکب های اربعینی از آنها امکان ارسال تجهیزات دارند، اشاره کرد و گفت: مرزهای مهران، شلمچه، چذابه، خسروی و سومار برای ارسال تجهیزات موکب ها باز است.

موکب های اربعینی تا نیمه ماه صفر (10 شهریور) امکان ارسال وسایل به عراق را دارند و پس از این زمان، ارسال تجهیزات موکب ها فقط از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال تجهیزات موکب های اربعین به عراق از فردا آغاز می شود

ارسال تجهیزات موکب های اربعین به عراق از فردا آغاز می شود