مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 00:202023-07-29اجتماعي

منطقه قره قوم ترکمنستان؛ تأثیرگذار در افزایش گرد و غبار شهرستان سرخس


رییس مرکز امور بین الملل و کنوانسیون های سازمان حفاظت محیط زیست گفت: منطقه قره قوم ترکمنستان در افزایش گرد و غبار شهرستان سرخس تأثیرگذار است که حتماً در سطح روابط خارجی این مسئله را پیگیری می کنیم.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس مرکز امور بین الملل و کنوانسیون های سازمان حفاظت محیط زیست گفت: منطقه قره قوم ترکمنستان در افزایش گرد و غبار شهرستان سرخس تأثیرگذار است که حتماً در سطح روابط خارجی این مسئله را پیگیری می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید حسین موسوی فر (شنبه 7 مردادماه) در نشست کارگروه مدیریت شرایط اضطرار پدیده گرد و غبار شهرستان سرخس اظهار کرد: سال گذشته با طرف ترکمن صحبت کردیم و مذاکرات اولیه انجام شد و اسفندماه سال گذشته با وزیر کشاورزی ترکمنستان دیدار داشتیم.

وی عنوان کرد: بخش زیادی از منشأ گرد و غبار هم در داخل شهرستان و منطقه جغرافیایی خودمان است که می توانیم آن را با اتکا به توان شهرستانی بدون انتظار و از دست دادن زمان برای اقدامات سازمانی مدیریت کنیم.

رییس مرکز امور بین الملل و کنوانسیون های سازمان حفاظت محیط زیست تأکید کرد: باید در سطح شهرستان سرخس همکاری و همراهی میان دستگاهی در این زمینه وجود داشته باشد.

وی بیان کرد: بسیج امکانات داخل شهرستان و انجام اقدام مؤثر است که موجب رضایت مردم مرزدار و زحمتکش در شهرستان سرخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه قره قوم ترکمنستان؛ تأثیرگذار در افزایش گرد و غبار شهرستان سرخس

منطقه قره قوم ترکمنستان؛ تأثیرگذار در افزایش گرد و غبار شهرستان سرخس