مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 08:452023-07-23دانش

نقش بی بدیلی صندوق های پژوهش و فناوری در زیست بوم نوآوری استان ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، جلسه تودیع و معارفه مدیر پیشین و جدید دبیرخانه کارگروه تخصصی صندوق های پژوهش و فناوری، - رییس صندوق نوآوری و شکوفایی نقش صندوق های پژوهش و فناوری در توسعه زیست بوم نوآوری در استان ها را بی بدیل توصیف کرد و گفت: امروز همدلی بخش ها و دستگاه های مختلف با این صندوق ها بیشتر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، جلسه تودیع و معارفه مدیر پیشین و جدید دبیرخانه کارگروه تخصصی صندوق های پژوهش و فناوری، صبح امروز شنبه 31 تیرماه 1402 با حضور رییس صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.

بر اساس احکام صادره، از امروز معصومه خان احمدی مدیر پیشین دبیرخانه کارگروه تخصصی صندوق های پژوهش و فناوری، جای خود را به یونس حمیدی، مدیر جدید این دبیرخانه می دهد.

محمدصادق خیاطیان، رییس صندوق نوآوری و شکوفایی در این مراسم، با بیان اینکه صندوق های پژوهش و فناوری طی سال های گذشته در زیست بوم نوآوری کشور قدرت گرفته و تقویت شدند، گفت: امروز در زیست بوم های نوآوری استان ها این صندوق ها به رسمیت شناخته شده اند و نقش بی بدیلی در توسعه اکوسیستم نوآوری دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش بی بدیلی صندوق های پژوهش و فناوری در زیست بوم نوآوری استان ها

نقش بی بدیلی صندوق های پژوهش و فناوری در زیست بوم نوآوری استان ها