مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 00:102023-07-29سياسي

معاون فرهنگی اوقاف: همه مسئولیت موقوفه گوهرشاد با خودمان است


آن طور که معاون فرهنگی سازمان اوقاف درباره موقوفه گوهرشاد می گوید، آیت الله علم الهدی چندان تمایلی به پذیرش این کار نداشته و پس از پذیرش تولیت موقوفه امور را به اوقاف واگذار کرده.

- خبرگزاری فارس ـ گروه قرآن و فعالیت های دینی: موقوفه گوهرشاد نامی است که این روز ها در فضای مجازی بر سر زبان ها افتاده و عده ای بدون ذکر دلیل و سند قانع کننده ای عنوان می کنند که متولی این موقوفه بخش عمده ای از درآمد آن را به حساب خودش واریز می کند و خرج مسجد نمی کند.

فردی که این موضوع را مطرح کرده مدعی شده آیت الله علم الهدی پیش از آنکه حکم تولیتش را بگیرد حساب بانکی مورد نظر را برای واریز مبلغ درصدی از عواید موقوفات به عنوان حق تولیت افتتاح کرده است.

بیانیه ای که پاسخ درستی به شایعات نداد به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس پس از این ادعا دفتر آیت الله علم الهدی در بیانیه ای نوشت: ضمن قدردانی از دغدغه مندی بزرگوارانی که در پی افشاگری مصادیق فساد در کشورند، در خصوص شبهه واگذاری موقوفات گوهرشاد به امام جمعه مشهد توجه به این نکته ضروری است متولی موقوفات گوهرشاد موقوفه خاص طبق متن وقف نامه یکی از سادات صلحای شهر مشهد تعیین شده است؛ لذا به تشخیص مراجع قانونی این جایگاه در آیت الله علم الهدی احراز شد و نامه مورد اشاره اداره کل اوقاف خراسان در مقام بیان این صلاحیت است؛ بنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون فرهنگی اوقاف: همه مسئولیت موقوفه گوهرشاد با خودمان است

معاون فرهنگی اوقاف: همه مسئولیت موقوفه گوهرشاد با خودمان است