مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 12:452023-08-05سياسي

رای گیری در حوزه انتخابیه زنجان و طارم کاملا الکترونیکی انجام می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: رای گیری در حوزه انتخابیه زنجان و طارم تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد.

- ایسنا/زنجان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: رای گیری در حوزه انتخابیه زنجان و طارم تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد.

ابوالفضل رفیعی ظهر امروز (14 مردادماه) در نشست خبری با تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) و یاران باوفایش، اظهار کرد: این روزها حضرت زینب (س) علاوه بر سوگواری بر امام حسین (ع) و یارانش نقش بی بدیل خود را در رساندن پیام، اهداف عاشورا و افشاگری جنایات یزید و ابن زیاد ایفا کردند.

وی با بیان اینکه در سایه تلاش های حضرت زینب (س) امروز شاهد هستیم روز به روز بر عظمت عاشورا افزوده می شود، تصریح کرد: امسال نیز مردم استان زنجان حضور بی نظیری در مراسم مذهبی داشتند که این موضوع مایه افتخار برای پایتخت نشینان شور و شعور حسینی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان تاکید کرد: حضور پرشور در عزاداری ها مبین این واقعیت است که مردم به مبانی دینی و اعتقادی خود بیش از پیش آگاه و پایبند هستند و برای زنده نگه داشتن واقعه عاشورا و نام و یاد امام حسین (ع) تلاش می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای گیری در حوزه انتخابیه زنجان و طارم کاملا الکترونیکی انجام می شود

رای گیری در حوزه انتخابیه زنجان و طارم کاملا الکترونیکی انجام می شود