مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 13:252023-08-17حوادث

دستگیری 2 شکارچی غیرمجاز در سرخه


فرمانده انتظامی شهرستان سرخه از دستگیری دو شکارچی غیر مجاز و کشف یک قبضه اسلحه شکاری فاقد مجوز توسط ماموران پاسگاه لاسجرد خبر داد.

- ایسنا/سمنان فرمانده انتظامی شهرستان سرخه از دستگیری دو شکارچی غیر مجاز و کشف یک قبضه اسلحه شکاری فاقد مجوز توسط ماموران پاسگاه لاسجرد خبر داد.

سرهنگ سید جلال حسینی 26 مرداد در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای طرح برخورد با شکارچیان غیرمجاز , ماموران انتظامی پاسگاه لاسجرد با همکاری عوامل اداره حفاظت محیط زیست در پی دریافت اخباری مبنی بر تردد و فعالیت شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات لاسجرد، بلافاصله وارد عمل شده و با گشت زنی دقیق و گسترده در منطقه موتور سیکلت شکارچیان که آثار و علائم صیدشکار بر روی آن بوده را رویت و با انجام تحقیقات محلی توانستند صاحب آن را شناسایی کنند.

وی ادامه داد: پس از هماهنگی های لازم ماموران پلیس در عملیات های ضربتی و غافلگیرانه به مخفیگاه شکارچیان ورود کرده و در بازرسی از مخفیگاه های آنها علاوه بر لاشه حیوانات به وزن 25 کیلوگرم ، یک قبضه اسلحه شکاری فاقد مجوز نیز کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به این که دو نفر در رابطه با این موضوع دستگیر شده اند گفت: لاشه کل حیوانات شکار شده که طبق نظر کارشناسان 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده بود نیز به اداره محیط زیست شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 2 شکارچی غیرمجاز در سرخه

دستگیری 2 شکارچی غیرمجاز در سرخه