مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 09:352023-08-19سياسي

اینچه برون به کریدور آبی متصل می شود


نماینده مردم شهرستان های کردکوی، بندرترکمن، بندرگز و گمیشان از آغاز فرایند اداری برای الحاق جزیره آشوراده به محدوده منطقه آزاد اینچه برون خبر داد و گفت: - عبدالجلال ایری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهارکرد: از ابتدای پیگیری برای ایجاد منطقه آزاد در استان گلستان، 6 ناحیه برای این فرایند معرفی شد که به سبب مشکلات اداری و البته دفاع ناکافی مدیران وقت صرفاً اینچه برون به عنوان منطقه آزاد مصوب شد.

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت:جزیره آشوراده به عنوان یکی از 6 محدوده پیشنهادی برای منطقه آزاد بود که به سرانجام نرسید اما با توجه به اهمیت منطقه آزاد اینچه برون و ضرورت دسترسی به کریدورهای آبی مقوله الحاق آشوراده به منطقه آزاد در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مذاکرات مناسبی با دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور انجام و مقرر شد تا طی مکاتبه رسمی از سوی استاندار گلستان این موضوع در هیئت دولت بررسی و مصوبه آن به استان ابلاغ شود.

ایری بیان کرد: همزمانی اجرای طرح بوم گردی در عرصه 22 هکتاری جزیره آشوراده و فعالیت های گردشگری در این بخش با موضوع الحاق این جزیره به منطقه آزاد اینچه برون، می تواند تحولی شگرف در تحولات اقتصادی منطقه ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینچه برون به کریدور آبی متصل می شود

اینچه برون به کریدور آبی متصل می شود