مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 12:552023-08-07سياسي

پیام معاون اول قوه قضاییه به خبرنگاران


معاون اول قوه قضاییه با اشاره به رسالت مهم خبرنگاران در امر آگاهی بخشی، 17 مردادماه روز خبرنگار را تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محمد مصدق، معاون اول قوه قضاییه با اشاره به رسالت مهم خبرنگاران در امر آگاهی بخشی، 17 مردادماه روز خبرنگار را تبریک گفت.

  متن پیام به این شرح است: ن و القلم و ما یسطرون هفدهم مردادماه و روز خبرنگار، یادآور تلاش و مجاهدت مردان و زنان بی ادعایی است که  با اخلاص و ایثار، وظیفه‏ی خطیر آگاهی بخشی و اطلاع‏ رسانی را عهده دار هستند و در طی بیش از چهار‏دهه ا زعمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، به مثابه رزمندگان حقیقی جهاد تبیین در عرصه‏های مختلف، صادقانه  خدمت کرده در این راه نورانی از بذل جان عزیزخود دریغ نکرده اند.

  نقد منصفانه، امیدآفرینی و مقابله با هجمه های دشمنان انقلاب اسلامی در ناامیدسازی و اختلاف افکنی میان مردم و مسؤولان از جمله رسالت های مهم خبرنگاران است که شایسته اهتمام روز افزون می باشد.

بی تردید خبرنگاران و فعالان رسانه ها  نقش بی بدیلی در ارتقای تصویر رسانه‏ ای قوه قضاییه و بهبود عملکرد آن و پشتیبانی از دستگاه قضا جهت تحقق مأموریت ‏های این قوه دارند و ضرورت دارد همکاری دستگاه عدلیه با خبرنگاران و رسانه ها به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام معاون اول قوه قضاییه به خبرنگاران

پیام معاون اول قوه قضاییه به خبرنگاران