مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 17:552023-07-23اقتصادي

توزیع جهیزیه بین خانواده های نیازمند کاشان به ارزش 2 میلیارد ریال


معاون خدمات اجتماعی مدیریت کانون رضوی کاشان گفت: بیش از 2 میلیارد ریال جهیزیه بین خانواده های نیازمند توزیع شده است.

- عباس اشعریون در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به رسالت های کانون های خدمت رضوی در کشور اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایف تعریف شده برای این کانون ها ارائه خدمات مطلوب اجتماعی به مردم به خصوص نیازمندان است.

وی با بیان اینکه به این منظور برنامه های متعددی در دفتر منطقه ای کاشان در حال انجام است، ابراز داشت: تهیه و توزیع جهیزیه برای خانواده های نیازمند یکی از این خدمات است که با کمک خیرین و آستان قدس رضوی منطقه بزرگ کاشان در حال انجام است.

معاون خدمات اجتماعی مدیریت کانون رضوی کاشان با اشاره به اینکه امسال تاکنون پنج سری جهیزیه برای خانواده های نیازمند تهیه و توزیع شده است، تصریح کرد: این جهیزیه ها با کمک و مساعدت خیرین و آستان قدس رضوی تهیه شده و برای آن اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه برای هر سری جهیزیه 400 میلیون ریال هزینه شده است، گفت: یخچال، ماشین لباسشویی، تلویزیون، جاروبرقی و اجاق گاز اقلامی بوده است که این جهیزیه ها را تشکیل می داده است.

اشعریون همچنین با اشاره به راه اندازی چایخانه دائمی امام رضا (ع) در پارک مدنی کاشان افزود: این چایخانه هر شب میزبان محبان و علاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع جهیزیه بین خانواده های نیازمند کاشان به ارزش 2 میلیارد ریال

توزیع جهیزیه بین خانواده های نیازمند کاشان به ارزش 2 میلیارد ریال