مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 13:502023-08-18سياسي

مردم و مسؤولان به کمک موکب مرکزی ستاد اربعین بندرلنگه بشتابند


از آحاد مردم مومن و مسؤولان ادارات نهادها و مجموعه های نظامی مستقر در شهرستان دعوت می کنم جهت خدمت رسانی بهتر به زائران اباعبدالله (ع) به کمک موکب مرکزی بندرلنگه بشتابند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرلنگه، حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه با تفسیر آیه 43 سوره نحل، اظهار داشت: مفاهیم کلی این آیه شریفه عبارت است از لزوم پرسش در اموری که اطلاع کافی در آن ها نداریم خصوصاً در مباحث اعتقادی و دینی رجوع به متخصص و لزوم داشتن تعهد به همراه تخصص برای پاسخگویان.

وی افزود: بیش از 60 روایت از معصومان بیان می دارند که مصداق اهل الذکر که این آیه شریفه مسلمانان را به سوال از آنها ارجاع می دهند اهل بیت پیغمبر هستند.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه فرا رسیدن ماه صفر ماه اسارت اهل بیت(ع) ارتحال پیامبر خدا (ص) و شهادت امام حسن مجتبی امام رضا(ع) را تسلیت گفت و اضافه کرد: از آحاد مردم مومن و مسؤولان ادارات نهادها و مجموعه های نظامی مستقر در شهرستان دعوت می کنم جهت خدمت رسانی بهتر به زائران اباعبدالله علیه السلام به کمک موکب مرکزی شهرستان بشتابند.

حجت الاسلام اسماعیل نیا تاکید کرد: روز جهانی فضای مجازی درپیش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم و مسؤولان به کمک موکب مرکزی ستاد اربعین بندرلنگه بشتابند

مردم و مسؤولان به کمک موکب مرکزی ستاد اربعین بندرلنگه بشتابند