مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 13:552023-08-15اقتصادي

اجرای 2 پروژه آبرسانی با هدف تقویت و ارتقاء آبرسانی بە شهر مریوان


مدیرعامل شرکت آبفا کردستان از اجرای 2 پروژه آبرسانی با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال در شهرستان مریوان خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت آبفا کردستان از اجرای 2 پروژه آبرسانی با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال در شهرستان مریوان خبر داد.

محمد فرهاد در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با هدف ارتقا و تقویت آبرسانی به شهر و روستاهای مریوان 2 پروژه حفر 5 حلقه چاه و آبرسانی به مجتمع روستایی ریخلان – دزلی در حال اجرا است.

فرهاد با بیان این مطلب عنوان کرد: آبرسانی به مجتمع روستایی ریخلان – دزلی از جمله پروژه های مرتبط با طرح جهاد آبرسانی روستایی در استان کردستان است که در آن 10 کیلومتر خط انتقال، مخازن و ایستگاه های پمپاژ اجرا می شود.

وی اهداف این طرح را تامین آب شرب 8 روستا شامل ینگیجه و کانی سفید، توتندره، ویسه، سیاناو، اسکول، ریخلان و درزیان عنوان کرد و افزود: این پروژه با اعتبار 460 میلیارد ریال و با پیشرفت فیزیکی 75 درصدی در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت آبفای کردستان خاطرنشان کرد: همچنین پروژه حفر 5 حلقه چاه عمیق با هدف افزایش توان آبرسانی در شهر مریوان از سال گذشته آغاز شده که این طرح نیز با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال از محل طرح ملی تنش آبی و آبرسانی اضطراری شهر مریوان هم اکنون 92 درصد پیشرفت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 2 پروژه آبرسانی با هدف تقویت و ارتقاء آبرسانی بە شهر مریوان

اجرای 2 پروژه آبرسانی با هدف تقویت و ارتقاء آبرسانی بە شهر مریوان