مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 11:252023-07-29سياسي

کمک 32 میلیاردی بانوان خیر به سلامت فارس


مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس گفت: از ابتدای امسال تاکنون بانوان نیکوکار در این استان، 325 میلیارد ریال به مراکز و فعالیت های حوزه سلامت، - ایسنا/فارس مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس گفت: از ابتدای امسال تاکنون بانوان نیکوکار در این استان، 325 میلیارد ریال به مراکز و فعالیت های حوزه سلامت، کمک کرده اند.

دکتر علی اکبر رامجردی شنبه 7 مرداد به خبرنگاران گفت: حضور خیرین حوزه سلامت فارس در کشور همیشه شاخص بوده است اما باید تاکید کرد که بانوان نیکوکار این استان در شکل گیری و به ثمر رساندن امور و فعالیت های شاخص در این عرصه، نقشی بسیار تاثیرگذار و مهم ایفا کرده اند.

او گفت: از ابتدای امسال، شماری از بانوان خیر با اهدای ملک، کمک مالی برای بازسازی اقامتگاه بیمار و صندوق وام دانشجویان، احداث و تجهیز ساختمان های مورد نیاز عرصه سلامت و تامین تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی و بهداشتی، بالغ بر 325 میلیارد ریال به این حوزه کمک کرده اند.

رامجردی ادامه داد: این بانوان نیکوکار فارس، خانم ها شهلا احمدزاده دو دستگاه آپارتمان برای پشتوانه سازی بیمارستان های علی اصغر(ع) و رسول اعظم(ص)، سارا رستگار با کمک مالی برای بازسازی اقامتگاه های همراه بیمار، عزت قامتی با اهدای یک دستگاه آپارتمان برای پشتوانه سازی بیمارستان رسول اعظم(ص)، زهرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 32 میلیاردی بانوان خیر به سلامت فارس

کمک 32 میلیاردی بانوان خیر به سلامت فارس