مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 14:012023-07-29ورزشي

پاسخ مبهم سازمان لیگ در خصوص بازیکنان آزاد بدون دستاویز قانونی


سازمان لیگ در نامه ای به باشگاه های لیگ برتری توضیحاتی در خصوص روند جذب بازیکن آزاد ارائه داده است.

- جی پلاس و به نقل از تسنیم؛ در حالی که تنها چند روز به آغاز فصل جدید لیگ برتر باقی مانده؛ سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه ای به باشگاه های لیگ برتری توضیحاتی درباره روند جذب بازیکنان آزاد (سهمیه فیفا) و ابهامات موجود در این زمینه داده است.

سازمان لیگ در این نامه خطاب به باشگاه های لیگ برتری نوشته است: بازیکنانی که در پایان نقل و انتقالات جذب باشگاهی نشده اند، مجاز به عقد قرارداد با باشگاه های متقاضی به عنوان سهمیه آزاد فیفا هستند مشروط بر اینکه باشگاه مذکور در فهرست اسامی خود دارای ظرفیت مجاز برای جذب باشد .

نکته مهم موجود در نامه سازمان لیگ به باشگاه های لیگ برتری این است که اینگونه بازیکنان خارج از پنجره نقل و انتقالاتی مشمول سهمیه لیگ برتری نمی شوند .

فارغ از این موضوع که آیا چنین قانونی وجود دارد یا خیر؛ طبق اساسنامه، مرجع تفسیر و رفع ابهام درباره قوانین، هیئت رییسه فدراسیون فوتبال است اما پیگیری ها نشان می دهد چنین موضوعی در هیئت رییسه مطرح نشده است.

حال اینکه چگونه سازمان لیگ فوتبال که خودش باید متولی اجرای قانون باشد، به جای رفع ابهام باشگاه ها، با پاسخی غیر قانونی ابهامی دیگر اضافه کرده، پرسشی است که مسئولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ مبهم سازمان لیگ در خصوص بازیکنان آزاد بدون دستاویز قانونی

پاسخ مبهم سازمان لیگ در خصوص بازیکنان آزاد بدون دستاویز قانونی