مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 16:002023-08-01اقتصادي

بیش از 95 درصد اعتبار صندوق رفاه دانشجویان، مختص پرداخت وام های دانشجویی است


رییس صندوق رفاه دانشجویان درباره میزان اعتبار بودجه تخصیصی صندوق گفت: 95 درصد بودجه صندوق برای ارائه تسهیلات به دانشجویان واجد شرایط در سال 1402 اختصاص داده شده است و معمولا در ترم اول، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، مسعود گنجی رییس صندوق رفاه دانشجویان گفت: رسالت صندوق رفاه دانشجویان در سه حوزه مهم؛ مسائل معیشتی دانشجویان، خوابگاه های دانشجویی و وام های رفاهی تعریف شده است.

رییس صندوق رفاه دانشجویان، افزود: بر اساس قانون و اساسنامه صندوق، اصلی ترین نکته قابل توجه، پرداخت وام دانشجویی برای دانشجویان کم بضاعت مستعد است.

وی درباره تعمیر و تجهیز خوابگاه ها و فضای فیزیکی دانشگاه ها عنوان کرد: قرار بر این نیست که خوابگاه با اجاره بها، تعمیر و تجهیز شود، زیرا درآمدهای صندوق که یکی از آنها از محل اجاره بهای خوابگاه هاست، مختص پرداخت وام های دانشجویی است.

گنجی در ادامه تاکید کرد: پولی که از هدفمندی یارانه ها اخذ می شود باید به صندوق برگشت داده شود تا صندوق بر اساس سیاست های خود آن را تبدیل به تسهیلات کند.

رییس صندوق رفاه دانشجویان خاطرنشان کرد: با سیاست هایی که سازمان برنامه و بودجه در نظر گرفته است قرار بر این شده که اعتبار تغذیه و تعمیر و تجهیز خوابگاه ها مستقیما به خود دانشگاه ها داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 95 درصد اعتبار صندوق رفاه دانشجویان، مختص پرداخت وام های دانشجویی است

بیش از 95 درصد اعتبار صندوق رفاه دانشجویان، مختص پرداخت وام های دانشجویی است