مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 18:302023-08-17سياسي

انتخاب فرد اصلح و باتقوا در انتخابات بسیار مهم است


یکی از مسائل بسیار مهم در انتخابات، انتخاب فرد اصلح، با تقوا و با ایمان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین مغیثی بعد از ظهر چهارشنبه در شورای فرهنگ عمومی، ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، اظهار کرد: پس از انقلاب نهاوند اولین شهر استان همدان بوده که نماز جمعه برگزار کرده و این نشان دهنده موقعیت ممتاز این شهرستان و نقش بی بدلیل مردم انقلابی نهاوند در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایران داشته است.

وی افزود: شهرستان نهاوند علاوه بر پایین آوردن مجسمه شاه و تقدیم 850 شهید سرافراز، اولین شهرستان استان همدان است که نماز جمعه برپا کرده است آن هم به امامت شهید آیت الله محمد علی حیدری که در مردادماه سال 1358 ش.

حضرت امام خمینی (ره)، طی حکمی شهید علی حیدری نهاوندی را به عنوان امام جمعه نهاوند منصوب کرد و اولین نماز جمعه در این شهر، در روز قدس همان سال، با شرکت هزاران نفر از مردم نهاوند اقامه شد.

امام جمعه نهاوند با اشاره خطرات علیه جمهوری اسلامی گفت: امروز دو خطر خاموش بر علیه ایران اسلامی در حال انجام است، یکی برنامه ریزی ها و طراحی های دشمنان برعلیه ایران اسلامی و جوانان که باعث شده تا از نماز و معنویات دور باشند و همه تلاش خود را برای این کار گذاشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب فرد اصلح و باتقوا در انتخابات بسیار مهم است

انتخاب فرد اصلح و باتقوا در انتخابات بسیار مهم است