مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 15:502023-08-18اجتماعي

برگزاری آزمون جامع گردشگری در گیلان


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گیلان از برگزاری آزمون جامع گردشگری در استان خبر داد و گفت: 272 نفر در این آزمون با یکدیگر به رقابت پرداختند.

- رضا حسن پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور آزمون جامع گردشگری ظهر امروز در سالن دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان برگزار شد.

وی افزود: در این آزمون که در چندین نوبت برگزار شد، 272 نفر در رشته های مدیریت فنی و عمومی، راهنمای گردشگری و همچنین راهنمای طبیعت گردی و کارشناس و مدیر فنی ارزیابی به رقابت پرداختند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گیلان تصریح کرد: معاونت گردشگری مصمم است تا با بهره مندی از تخصص و تجارب اساتید مطرح گردشگری نسبت به تأمین بخشی از نیروهای متخصص در حوزه گردشگری اقدام کند.

حسن پور اضافه کرد: تمامی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان باید از افراد دارای گواهینامه فعالیت استفاده کنند و به قبول شدگان این آزمون گواهینامه معتبر اعطا می شود.

وی ادامه داد: در این آزمون ها 40 نفر در رشته مدیریت فنی، 122 نفر در رشته مدیریت عمومی، 8 نفر در رشته کارشناس ارزیابی، 76 نفر در رشته راهنمای گردشگری و 26 نفر نیز در رشته راهنمای طبیعت گردی شرکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون جامع گردشگری در گیلان

برگزاری آزمون جامع گردشگری در گیلان