مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 03:102023-08-12بين الملل

مقام روس: ائتلاف آمریکایی 14 بار حریم هوایی سوریه را نقض کرد


ائتلاف آمریکایی 14 بار حریم هوایی سوریه را نقض کرد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مرکز روسی برای آشتی طرف های متخاصم در لاذقیه شامگاه شنبه از نقض حریم هوایی سوریه توسط هواپیماهای جنگی ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا خبر داد.

وادیم کولیت معاون فرمانده این مرکز طی نشست خبری گفت که طی بیست وچهار ساعت گذشته، نیروی هوایی ائتلاف آمریکایی با انجام پروازهای پهپادی هماهنگ نشده، 14 مرتبه پروتکل های جلوگیری از درگیری در آسمان سوریه را نقض کردند.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، کولیت در این باره توضیح داد: ائتلاف موسوم به ضد تروریسم به رهبری آمریکا همچنان به ایجاد موقعیت های خطرناک در آسمان سوریه ادامه می دهد و پروازهایی را برخلاف پروتکل های رفع منازعه و در راستای نقض حریم هوایی سوریه انجام می دهد .

وی همچنین در بخش دیگری از صحبت هایش گفت که تروریست های باقی مانده در سوریه طی روز شنبه حملاتی را به مواضع ارتش این کشور انجام دادند.

طبق این گزارش، کولیت اظهار داشت که 10 نفر از اعضای گروه تروریستی جبهه النصره تلاش کردند خط مقدم دفاعی نیروهای دولتی سوریه در استان لاذقیه را در هم بشکنند اما این حمله دفع شد و دو سرباز سوری کشته شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام روس: ائتلاف آمریکایی 14 بار حریم هوایی سوریه را نقض کرد

مقام روس: ائتلاف آمریکایی 14 بار حریم هوایی سوریه را نقض کرد