مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 13:152023-08-09اقتصادي

5000طرح عمرانی و اقتصادی با مشارکت بسیجیان در استان اجرا شده است


مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: با مشارکت بسیجیان، در سه سال اخیر پنج هزار طرح در استان اجرا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناصر صالحی ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: 700 گروه جهادی در فعالیت های عمرانی در استان مشارکت دارند و محور فعالیت های بسیج سازندگی اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی است.

وی بیان داشت: در سال گذشته از محل اعتبارات تبصره شانزده، 380 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت و به دو هزار و 700 نفر نیز تسهیلات پرداخت شد.

صالحی تصریح کرد: سال گذشته نیز به همت گروه جهادی بسیج سازندگی سه هزار طرح در زمینه ساخت سرویس بهداشتی، حمام و گازکشی منازل مسکونی در مناطق محروم استان اجرا شده است.

وی افزود: در سال های اخیر 649 منزل مددجویی کمیته امداد افتتاح و به مددجویان اهدا شد و در سال جاری نیز، 70 واحد مسکونی مددجویی دیگر تکمیل و تحویل می شود.

صالحی تصریح کرد: با همکاری آبفای استان همه طرح های آبرسانی روستایی به بسیج سازندگی واگذار شده و از سال گذشته تاکنون آبرسانی 99 روستا انجام شده و 30 روستا نیز در حال آبرسانی است.

وی افزود: در طرح آبخیز تا جالیز نیز کانال های آبرسانی به مزارع ایجاد می شود که این طرح با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) برای جلوگیری از هدر رفت آب در دستور کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5000طرح عمرانی و اقتصادی با مشارکت بسیجیان در استان اجرا شده است

5000طرح عمرانی و اقتصادی با مشارکت بسیجیان در استان اجرا شده است